Bakluckeloppis för Ukraina

Välkommen till Korskyrkans Bakluckeloppis. Lördagen den 9/4 fyller vi Korskyrkans parkering med bilar och fyllda bakluckor där du kan både sälja och fynda.
Vill du delta med en fylld baklucka kostar det 50 kronor. Det finns även bord att hyra för 50 kronor. Pengarna som kommer in via anmälningsavgiften kommer gå direkt till Evangeliska Frikyrkans Ukrainainsamling. Den som säljer väljer hur stor del den vill skänka till Ukraina.
Det finns också fika-servering och möjlighet att köpa varmkorv. Vinsten från serveringen kommer också gå till Ukraina.
Vill du delta med bil och baklucka så anmäl ditt intresse till: forsbergcharlotta@gmail.com. Det finns ett begränsat antal parkeringsplatser så först till kvarn!