Öppen kyrka för dig

För närvarande har vi inga ”vanliga” gudstjänster i Korskyrkan. Behovet att stilla ner sig, be och söka Gud, är dock minst lika stort som vanligt.

Många söndagar erbjuder vi därför ”Öppen kyrka”. Nu under sommaren är kyrkan öppen mellan 9:00 och 13:00 de söndagar då Korskyrkan också ansvarar för den inspelade gudstjänst som sänds via Youtube (kolla kalendern för datum). Välkommen till kyrkan för att tända ett ljus, be en bön, stanna till en stund vid någon av våra bönestationer, eller bara få en stunds lugn och stillhet.

Om du önskar förbön så finns det någon där som du kan vända dig till. Det går också bra att kontakta vår pastor Otto Ernvik på tel. 070-797 22 40 eller vår ungdomsledare Tilda Arvidsson på tel. 076-772 44 49